Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh spolupráce firmy Znovín Znojmo na marketingových aktivitách pohraničí okresu Znojmo
Matuščin, Zdeněk ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením podmínek pro navržení vhodných marketingových aktivit ve spolupráci s firmou Znovín Znojmo na propagaci jižní oblasti okresu Znojmo. Práce se zabývá teoretickými p ístupy ke zkoumané problematice, vymezuje a charakterizuje ešené území, analyzuje danou oblast a firmu Znovín Znojmo. Na základ SWOT analýzy je vytvo en nový produkt
Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Čiháková, Dominika ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Práce se je zam ena na agroturistiku, která je etrným druhem cestovního ruchu, chová se k p írod tak, aby ji zat ovala co nejmén a tím podpo ila udr itelný rozvoj cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat oblast agroturistiky a seznámit tená e s touto problematikou. Teoretická ást detailn popisuje pojem agroturistika a vysv tluje jeho podstatu a význam, porovnává eské prost edí agroturistiky s prost edím zahrani ním, p edstavuje instituce, které p sobí v oblasti agroturistiky a jí nad azené venkovské turistiky. Praktická ást je tvo ena dotazníkovým et ením, které zji uje, zda lidé mají pojem agroturistika v pov domí, co si pod tímto pojmem p edstavují a jaký mají k tomuto druhu cestovního ruchu postoj. Dále je vyu ita metoda pozorování, která detailn ji popisuje dv farmy. Jedná se o farmu Ko ík a farmu Zababe .
Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Čiháková, Dominika ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Práce se je zam ena na agroturistiku, která je etrným druhem cestovního ruchu, chová se k p írod tak, aby ji zat ovala co nejmén a tím podpo ila udr itelný rozvoj cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat oblast agroturistiky a seznámit tená e s touto problematikou. Teoretická ást detailn popisuje pojem agroturistika a vysv tluje jeho podstatu a význam, porovnává eské prost edí agroturistiky s prost edím zahrani ním, p edstavuje instituce, které p sobí v oblasti agroturistiky a jí nad azené venkovské turistiky. Praktická ást je tvo ena dotazníkovým et ením, které zji uje, zda lidé mají pojem agroturistika v pov domí, co si pod tímto pojmem p edstavují a jaký mají k tomuto druhu cestovního ruchu postoj. Dále je vyu ita metoda pozorování, která detailn ji popisuje dv farmy. Jedná se o farmu Ko ík a farmu Zababe .
Návrh spolupráce firmy Znovín Znojmo na marketingových aktivitách pohraničí okresu Znojmo
Matuščin, Zdeněk ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením podmínek pro navržení vhodných marketingových aktivit ve spolupráci s firmou Znovín Znojmo na propagaci jižní oblasti okresu Znojmo. Práce se zabývá teoretickými p ístupy ke zkoumané problematice, vymezuje a charakterizuje ešené území, analyzuje danou oblast a firmu Znovín Znojmo. Na základ SWOT analýzy je vytvo en nový produkt

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.